Gražinimo politika

Svarbu žinoti

Žiūrėdami į gaminį pastebėjote defektą, kuris galėjo atsirasti gamybos ar pervežimo metu? Nekreipkite dėmesio – padėsime ištaisyti visus susiklosčiusius nesklandumus 🙂 Jei galite, nuotraukas su defektu nusiųskite mums el. paštu. Taip tikriausiai spartesnė bus problemai pašalinti. Informaciją apie garantijos paslaugas rasite skambindami telefonu +370 608 33466 (darbo valandomis nuo 10:00 iki 18:00) arba rašydami mums į el. paštą info@litaugus.lt.

14 dienų grąžinimo politika

Mes skiriames nuo kitų tiek tradicinių, tiek elektroninių parduotuvių. Jeigu nepasitenkinote įsigyta preke, turite teisę ją grąžinti per 14 dienų ir gauti pilną atlyginimą. Tačiau pirkėjas prisiima prekės grąžinimo išlaidas.

Jei prekė grąžinama dėl prastos kokybės, mes garantuojame, kad kompensuosime tai keisdami prekę į aukštos kokybės arba grąžinsime jums pinigus.

Prekė bus grąžinta per 10 darbo dienų, jei nėra kitų susitarimų. Pinigai yra pervedami tik į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą. Kokybiškos prekės grąžinimas yra vykdomas pagal LR Civilinio kodekso 6.228-10 bei 6.228-11 straipsnius.

Grąžinantys prekes, prašome laikytis nurodytų reikalavimų:
  • Prekė grąžinama su nepažeista originalia pakuote (jei norite apžiūrėti prekę, galite atidaryti pakuotę pjovdami uždarymo juostą);
  • Baldai, kurie jau buvo surinkti ar su kuriais bandyta tai padaryti, negali būti grąžinti;
  • Grąžinama prekė neturi būti pažeista ar sugadinta Pirkėjo;
  • Prekė turi išlikti nepažeista ir su visomis etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir pan. (išskyrus atvejus, kai grąžinamas brokuotas produktas);
  • Grąžinamos prekės komplektacija turi būti identiška gautajai;
  • Čiužinio, kuris jau buvo naudojamas, grąžinimas neįmanomas. Pinigus grąžinsime tik tuo atveju, jei čiužinys yra originalioje būsenoje, be jokių pažeidimų, su išlaikytais gamintojo nurodymais.
24 mėn. kokybės garantija

Kiekvienoje litaugus.lt siūlomoje prekėje yra detalus prekės aprašymas, kuriame pateikiamos esminės prekės charakteristikos. Visoms mūsų parduotuvėje siūlomoms prekėms taikoma gamintojo suteikta garantija, kurios trukmę ir sąlygas rasite tiesiogiai prekės aprašyme arba garantijos talone. Perkant prekę, prieš ją surinkant, privalote ją kruopščiai peržiūrėti.

Pasilikite prekės pakuotę iki baigsite surenkant baldą. Garantinio aptarnavimo metu gali prireikti papildomų duomenų, kurie yra ant pakuotės.

Jei pastebite defektą naudodami baldą, prašome informuoti mus per kontaktus, esančius svetainėje litaugus.lt. UAB “Rinkos Banga” garantijos metu atlieka visus kiekybinio ar kokybinio nesutapimo taisymus, papildymus ar keitimus kokybiškais produktais savo išlaidomis. Defekto šalinimas vyksta per 15-45 dienas nuo pretenzijos akceptavimo mūsų įmonėje.

Jei įsigijote prekę ir nustatėte, kad ji neatitinka kokybės standartų, turite teisę ją mums grąžinti per 24 mėnesius nuo pristatymo datos. Mes pasirūpinsime, kad prekė būtų pasiimta nemokamai mūsų transportu. Tokioje situacijoje Jums bus pateikta kokybiška prekės alternatyva arba bus grąžinta suma. Kokybei neatitinkančios prekės grąžinimas ar pakeitimas vykdomas pagal „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles“, kurios buvo nustatytos 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos taikymo kriterijai:
  • Pirkėjas, surenkdamas gaminį, laikėsi pridedamų surinkimo nurodymų;
  • Produktas buvo eksploatuojamas pagal jo numatytą naudojimą ir buvo teisingai prižiūrėtas remiantis priežiūros rekomendacijomis;
  • Garantija dengia kokybės defektus, kuriuos sukėlė gamybos klaidos arba pervežimas pardavėjo priemonėmis.
Situacijose, kai pirkėjas netenka teisės į garantinį servisą:
  • Gaminys pažeistas dėl pirkėjo veiksmų;
  • Baldų pažeidimai atsirado dėl nepriklausomų nuo žmogaus veiksnys situacijų (pvz., stichinės nelaimės).

Per garantijos laikotarpį (24 mėn.), jei pastebėjote slėptus prekės defektus, prašome juos užfiksuoti fotoaparatu ir kuo greičiau mums išsiųsti nuotrauką el. paštu į info@litaugus.lt. Prekės gamintojas nustatys, ar defektas yra gamyklinis ir ar jam taikoma garantija. Apie gamintojo priimtą sprendimą informuosime Jus naudodamiesi Jūsų pateiktais kontaktais. Norime pabrėžti, kad:

Gamintojo suteikta garantija neapima prekių dalių, kurios dėvėjasi dėl natūralaus naudojimo, bei baldų audinių; Jeigu prekę reikia grąžinti dėl jos prastos kokybės, mes įsipareigojame ją pakeisti į kokybišką prekę arba kompensuoti Jums prekės kainą.