PRISTATYMO INFORMACIJA
Kas buna siuntos pažeidimo metu?
Rekomenduotina kad siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas kartu su transporto įmonės atstovu patikrintų siuntos pakuotės būklę ir prekių kiekį. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes patikrinkite prekių būklę bei pasirašykite perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente.
Pristatymo terminas
Pristatymo terminas jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-7 darbo dienas. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 8 savaičių.
Prekių pristatymo orientaciniai įkainiai į NAMUS pagal prekių grupes Lietuvoje. (Pristatymo kainos skaičiuojamos kiekvienam produktui individualiai. Kainą įtakoja – svoris, dydis, kiekis ir vieta).
Jeigu priemu pažeista siunta?
Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
Kas gali atsiimti siuntą?
Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą. Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.
Kada yra skaičiuojamas pristatymo laikotarpis?
Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas pristatant). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu ir taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą.